Nezařazené

Tomáš Kohoutek

Otevřený dopis adventureovi-Pavlu Klegovi

Dlouho jsem nic nenapsal a tak to tentokrát bude jen psaní bez obrázků a to přímo jednomu člověku. Asi ho mnozí z vás znáte. Jmenuje se Pavel Klega.

9.7.2016 v 2:29 | Karma článku: 26.30 | Přečteno: 3371 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Whole Foods - vysavač na peníze

Pojďme se dnes spolu podívat na jeden řetězec s potravinami tady v usa. Je drahý, je skvostný a jmenuje se Whole Foods.

22.11.2015 v 1:33 | Karma článku: 22.20 | Přečteno: 2511 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Jak se vydělává na flipování domů v Los Angeles

Dnes se spolu podíváme, jak dá vydělat na koupi a prodeji domu v Los Angeles. Dnes se dá vydělat na všeličemž.

12.10.2015 v 0:48 | Karma článku: 14.26 | Přečteno: 1532 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Na večeři v San Diegu

Dnes se podíváme do San Diega, kde jsme byli o víkendu a zajdeme spolu na večeři do „JUNIPER AND IVY“. Co že to je?

15.9.2015 v 0:40 | Karma článku: 12.05 | Přečteno: 390 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

New York - část 3. (poslední)

Dnes se naposledy vrátíme do New Yorku, kde jsem letošního května brouzdal ulice s půlroční dcerou v kočáře.

7.9.2015 v 23:33 | Karma článku: 12.84 | Přečteno: 333 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Jax sem v LA koupil biz (business)

Než dokončím výlet v New Yorku, je tu jeden velký update ohledně mého života a živobytí tady v Los Angeles. Začátkem listopadu roku 2011 jsem se octnul na LAX, vyplivlo mě letadlo s kufrem v ruce a hochu starej se...

31.8.2015 v 0:06 | Karma článku: 15.48 | Přečteno: 446 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Výlet do New Yorku - 2. část

Dnes se podíváme vesměs na místa, kde jsem/jsme jedli a tak bude skoro celý blog o jídle v New Yorku.

23.8.2015 v 23:47 | Karma článku: 11.31 | Přečteno: 347 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Výlet do New Yorku - část 1.

Dnes bych chtěl ztratit pár slov o New Yorku, kde jsme byli se ženou a naší půlroční dcerou. Manželka má totiž novou práci, a jelikož její šéf pracuje v New Yorku, poslali jí na trénink do jejich kanceláře právě do New Yorku.

16.8.2015 v 22:25 | Karma článku: 11.05 | Přečteno: 517 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

New computer - můj nový počítač

Poslední počítač, který jsem si postavil, ještě když jsem byl doma, byl pecka. Bylo to v roce 2008 a dodnes ho mám doma. Musel jsem ho nechat doma, vážil totiž přes dvacet kilo a byl obrovskej.

10.8.2015 v 0:49 | Karma článku: 8.39 | Přečteno: 407 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

New truck - můj nový náklaďák

Všechny vás zdravím. Po velmi dlouhé pauze zase o sobě dávám vědět formou blogu a chtěl bych úvodem říci, že jsem si dal závazek psaní jednoho blogu každý týden.

3.8.2015 v 0:19 | Karma článku: 11.85 | Přečteno: 491 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Jak se dá vydělat na vodě

Mám ještě trochu času, a tak bych se chtěl zmínit o nastupujícím velkém businessu prodeji vody, který tady v Los Angeles je na vzestupu.

10.11.2014 v 7:00 | Karma článku: 20.50 | Přečteno: 1866 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Tvrdá realita v Los Angeles

Tak zase po týdnu píši další poznatky z LA. Aneb konstatování reality, „tvrdé reality“ (jak tomu říká Honzulka) dopravy tady v Los Angeles.

4.6.2012 v 14:33 | Karma článku: 18.94 | Přečteno: 2072 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

3. a 4. týden v LA

Ahoj, Tak kde jsme to minule skončili...Nenapsal jsem minulý týden, protože jsem zkrátka neměl čas a taky byly problémy s internetem. Jak jsem psal minule, našli jsme byt, ale jak to celé dopadlo, o tom bude tento email.Byt jsme dostali k dispozici v sobotu odpoledne a začali jsme se stěhováním od sestry z bytu. S našima věcma nebyl problém, ty se vešly do našeho auta. Dostali jsme ale nějaký nábytek a ten už se do auta nevešel. Pronajali jsme si tedy takovej pickup truck. Je tady jedna taková firma, jmenuje se U-HAUL, funguje po celejch státech a můžeš si od nich půjčit jakoukoli velikost auta. To naše stálo 20,-USD a pak 69 centů za každou ujetou míli. Tam jsme to všechno dali a přestěhovali.

4.6.2012 v 14:27 | Karma článku: 11.78 | Přečteno: 1142 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

2 týden v Los Angeles

Čau, tak jak se máte? Další týden za náma. Jinak my jsme během posledního týdne pošefovali spoustu věcí. Na vysvětlenou bych chtěl uvést, že do Los Angeles jsem přijel v říjnu minulého roku a tohle jsou zkopírované dopisy domů, které jsem posílal rodině a přátelům domů emailem. Než se dostaneme do současnosti a pojedeme přímo z ostra, budu zde pastovat tyto staré dopisy. Tudíž se nelekněte, že mám běh událostí docela pádí velkou rychlostí. Dnes si povíme, jak jsme navštívili Yosemite národní park, sehnali jsme chytré telefony, auto a byt.

3.6.2012 v 14:32 | Karma článku: 14.44 | Přečteno: 1194 | Diskuse

Tomáš Kohoutek

Tak jsem se octnul v Los Angeles

8.10.2011 Jsem se octnul v Los Angeles a tím bych začal můj blog. Aby bylo jasno, octnul jsem se tady z jednoho prostého důvodů. Oženil jsem se s američankou a tím se odstartoval kolotoč událostí na jehož (ne)konci jsem se octnul na imigračním oddělení letiště LAX.

3.6.2012 v 14:26 | Karma článku: 12.76 | Přečteno: 1328 | Diskuse
Počet článků 71 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1481
Los Angeles a nejen to pohledem stavaře a člověka co hledá...