Tomáš Kohoutek

Los Angeles a nejen to pohledem stavaře a člověka co hledá...
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1481x

Seznam rubrik

Tomáš Kohoutek

Zavítal jsem do JPL v Pasadeně.

Dnes se spolu podíváme do výzkumného ústavu, nebo laboratoře chcete-li, proudového pohonu ve městě La Canada Flintridge, poblíž Pasadeny v Kalifornii v USA se zabývá vývojem pohonných jednotek pro sondy a letouny „Národního úřadu

19.9.2016 v 22:48 | Karma: 15,21 | Přečteno: 424x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Americká Matějská pouť v San Diegu

Dnes se spolu podíváme do San Diega, resp. na úplný sever San Diega, Del Mar, kde hned na dálnici č. 5, spojující Los Angeles a San Diego se každý rok v červnu koná tzv. San Diego County Fair.

12.7.2016 v 0:57 | Karma: 18,45 | Přečteno: 589x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Harry Potter v Universal Studiích se brzy otevře

Vím, psal jsem o tom v roce 2013, ale musím se k tomu ještě jednou vrátit. Předně se chci omluvit za dlouhý výpadek mých blogů, ale nějak mne poslední dobou opustila psací múza.

4.4.2016 v 1:31 | Karma: 15,27 | Přečteno: 902x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Coffee table

Po menší pauze jsem tu opět s dalším kouskem nábytku, tentokrát coffee table do obývacího pokoje. Poté, co jsem vyrobil jídelní stůl, jsem dostal „zuby“ na sice menší porci co se týká objemu, ale o trochu náročnější výrobu co se týká času. Ve své podstatě to bylo o tom samém, jako jídelní stůl. Nakoupil jsem odřezky fošen, co se jim tam válely v bedně a také jsem vzal zbytky dřeva, co jsem měl z výroby jídelního stolu, a začala výroba.

18.1.2015 v 9:10 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1718x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Jak jsem vyrobil jídelní stůl

Dnes vám ukážu, jaký jídelní stůl jsem pro nás vlastnoručně vyrobil. Jsme krátce v novém bytě, a jelikož máme ještě pár kusů nábytku darovaných, především jídelní stůl (který se do našeho bytu svým designem už dávno nehodí), rozhodnul jsem se, že pro nás stůl vyrobím.

12.12.2014 v 7:55 | Karma: 32,81 | Přečteno: 29701x | Diskuse| Hobby

Tomáš Kohoutek

Oslava 40. výročí časopisu Hustler

Vím, je to už hodně dlouho, co jsem napsal poslední článek a tak se raději pojďme do toho hned ponořit. Dnes se podíváme na jednu párty, na které jsem se octnul. Bylo to čtyřicáté výročí jednoho bezvýznamného plátku jménem Hustler. Jo, jo, čtyřicet let tomu bylo, kdy Larry založil svůj časopis. Už jsem vám psal o vánoční besídce, kde jsem shodou okolností také byl a tak se spolu podíváme, jak to probíhalo tady. Mimochodem, bylo to už v červenci, takže trochu starý, ale ke psaní jsem prostě doteď nedostal.

8.11.2014 v 16:00 | Karma: 9,96 | Přečteno: 790x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Kde se v LA dobře a lacině najíst č. 3 - Eddie´s

Včera večer jsme zajeli do jedné z mých nejoblíbenějších restaurací v LA. Následující články o restauracích budou právě o nich. Patří mezi ty levnější, ale peckózně dobré a tudíž pokud budete někdy v LA a budete mít už dost všech MacDonaldů a junk foodu, měli byste zamířit právě sem. Navíc, „Pokud máte rádi česnek, budete to milovat.“

27.5.2014 v 9:08 | Karma: 14,00 | Přečteno: 810x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Maui, Hawaii. Část pátá

Tak a máme před sebou poslední den na Maui. Ráno jsme vyrazili na snídani a musím říct, že to bylo poprvé, co udělali dobrou káves. Bylo to nové místo a tak se asi snažili.

23.5.2014 v 10:16 | Karma: 11,76 | Přečteno: 587x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Maui, Hawaii. Část čtvrtá

Vyrážíme hned další den, tj. v úterý na výlet do Paii. Cestou můžete vidět sklizeň cukrové třtiny.

21.5.2014 v 10:06 | Karma: 13,37 | Přečteno: 708x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Maui, Hawaii. Část třetí

Na čtvrtý den našeho pobytu jsem se chtěl vypravit na summit (vrchol) místního kopce Haleakaly. No kopec, spíše hora. Má totiž 3.000 m.n.m. a jelikož stojí na ostrově a vypíná se přímo z vody, je ní majestátní pohled. Je to jedna z věcí, co jsem opravdu chtěl na ostrově udělat (mimo koupání, pochopitelně), byla jet na summit ještě před svítáním a vidět východ slunce. V neděli jsem tedy zahlásil Karen, že ráno jedem na rozbřesk a buďto pojede taky nebo pojedu sám. Ono se jí totiž moc nechce stávat tak brzy. Východ slunce měl být v 5:56 a jede se tam autem cca 2 hodiny.

16.5.2014 v 10:00 | Karma: 13,93 | Přečteno: 705x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Maui, Hawaii. Část druhá

Jedeme do Hany. Hana je malá, ospalá vesnice úplně vzadu na východním cípu ostrova. Lišky tam dávají dobrou noc. Někdo vám řekne, že je dobré tam přespat, abyste toho více poznali. Někdo zase, že tam spal a že se nevyspali, páč spíte v bungalovu, který je tak jako napůl stan, otevřený přírpdě, len se síťkou proti hmyzu a že se v noci prý neuvěřitelně hlasitě projevují gekonové, takové ty zelené ještěrky.

14.5.2014 v 10:12 | Karma: 14,32 | Přečteno: 875x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Maui, Hawaii. Část první

Všechny vás zdravím, omlouvám se znovu za tu týdenní pauzu, která byla způsobena naším výletem na Maui, Hawaii. Neměl jsem sebou počítač a tak jsem nemohl hnout se žádným z mých blogů. Nezbývalo tedy než čekat, než se vrátíme. O víc se do toho teď pustím. Místo toho, abych dokončil putování po San Franciscu, dopřeji vám příběh našeho nejnovějšího výletu na Maui, jednoho z Havajských ostrovů. Chtěl bych to napsat teď hned, dokud to mám celé v hlavě a nepátrat zbytečně až za nějaký čas, kdy se mi toho půlka vykouří z hlavy a San Francisco stejně může počkat. No tak jdeme na to.

12.5.2014 v 10:30 | Karma: 16,55 | Přečteno: 1318x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

San Francisco, tak se po něm trochu projdeme, část 1.

Tak si asi nebudeme povídat zbytek mého putování po Oaklandu, páč jsem někde zasel fotky a nemohu je najít. Škoda, tak někdy jindy. Napíši znovu, až se tam někdy zase dostanu nebo ty zatracený fotky najdu. Místo toho naváži v bodě, kdy nastal návrat z Oaklandu. Měl mi přiject bývalý kolega z práce. Když cestu plánoval (a bylo to opravdu na poslední chvíli), tak jsem mu psal, že budu ten víkend v Oaklandu a že bychom se mohli sejít v San Franciscu, spolu pobejt pár dnů, ukázal bych mu to kolem a vrátili bychom se autem dolů po pobřeží.

28.4.2014 v 9:25 | Karma: 19,70 | Přečteno: 1664x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Život jako hra, hra jako život.

Hrál jsem před lety jednu počítačovou hru, jmenovala se Lineage II (čti lini-ejč tů). Lineage II spadá do kategorie tzv. MMORPG her. Pro nezasvěcence, zkratka MMORPG (z anglického massively multiplayer online role playing game- online hra na hrdiny pro masivní počet hráčů) je označení žánru počítačových her. Jedná se počítačovou online hru na hrdiny, která umožňuje připojení i tisíců hráčů najednou; zpravidla skrze Internet. Hra se obvykle, podobně jako jiné hry na hrdiny, odehrává ve fiktivním světě, často ve fantasy či sci-fi prostředí. Lineage II byla tedy online hra (tzv. onlajnovka), a hrála se po internetu. Někde na síti byl server a lidé se pomocí klienta, nainstalovaném na jejich počítačích doma, připojovali do hry. Těch lidí byli stovky, v době největší slávy i tisíce. Byly dvě varianty této hry. Buďto jste hráli na oficiálním herním serveru výrobce hry (za poplatek cca $15/měsíčně), anebo existovaly tzv. frýčka (free servery), kde běžela hacknutá hra a tam to bylo zadarmo. Oficiálních serverů bylo jen pár. Vesměs byly „po-víčko“ a největším laufu tam hráli tisíce, tisíce lidí. Tím, jak oficiál byl placenou službou, jejich vybavením a kvalitou daleko převyšovali free servery. Všechno fungovalo tak, jak mělo, nebyly žádné problémy se zahlcením serveru a hlavně jste měli jistotu, že váš panák nikdy nezmizí, měli jste jistotu, že tam bude navěky...

8.4.2014 v 10:15 | Karma: 14,68 | Přečteno: 1052x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Kde se v LA dobře a lacině najíst č. 2 - Portos

Dnes při pátku jen tak v rychlosti se podíváme na další z míst, kam byste mohli zavítat při návštěvě LA a to především kvůli jídlu. Bude to krátké, ale přes víkend to hodlám dohonit a dopsat dva články. Toto je můj čtyřicátý pátý blog od doby, kdy jsem se přestěhoval do LA. Za tu dobu jsem poznal, mohu říci, docela dost a tak když vás někam pošlu, tak je to zaručený.

4.4.2014 v 8:40 | Karma: 13,55 | Přečteno: 584x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Kde se v LA dobře a lacině najíst č.1 - The Old Spaghetti Factory

Tak ještě jednou odbočíme, protože se spolu podíváme do jedné restaurace. Dnes jsme spolu s Karen zavítali opět po nějakém čase do jednoho řetězce restaurací, zvaného The Old Spaghetti Factory. Jak už název sám napovídá, je vám všem jasné, čím je tato restaurace vyhlášená. Ano, těstovinami.

31.3.2014 v 7:00 | Karma: 14,06 | Přečteno: 932x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Diane von Furstenberg, návštěva její výstavy

Minulý týden jsem dělal titulky k seriálu The Red Road a tak jsem neměl moc času. Navíc do toho se mi moc nechtělo se vracet k článku, popisující událost z loňského října a tak jsem nic nenapsal. Dnes jsme si s Karen vyšli jen tak na procházku ven, že se prý půjdeme podívat do Lacmy. Lacma je Los Angeles County Museum of Art, česky řečeno galerie umění, které má péči více než sto tisíc děl od starověku po současnost a ročně ji navštíví skoro milion diváků. Je to od nás, kde bydlíme, kousek a tak jsme vyrazili. Ne, že by to člověk, který přijede do LA to „musel“ vidět, ale pokud nemáte nic jiného na práci a máte rádi umění, tak proč ne. My jsme vyrazili, cestou jsem dal káves v našem oblíbeném The Grove a udělal pár fotek, jak v současnosti vypadá obraz Ameriky. Dnešní článek bude věnován především ženám a hned v zápětí vysvětlím proč. Tak se na to pojďme podívat, jak dopadla naše procházka.

24.3.2014 v 10:25 | Karma: 12,70 | Přečteno: 595x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kohoutek

Obchod s matracemi v Los Angeles

Ještě než se vydáme na další místa Oaklandu, tak vám musím povyprávět o nákupu, který jsme dnes s Karen provedli. Jedná se nákup nové postele, a pokud si myslíte, že to bude nuda, tak jste na velkém omylu a já vás o tom v zápětí přesvědčím.

11.3.2014 v 19:40 | Karma: 17,44 | Přečteno: 1177x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Výlet do Oaklandu

Tak a je to tady, konečně jste se dočkali. Po delší odmlce se konečně ozývám a píši další část mého blogu. Kde jsme to posledně skončili? Koukám na to, co jsem psal a vidím, že mám pěkné resty. Dnes mám psát o Oaklandu. Pane jo, Oakland se odehrál na začátku října loňského roku a tak doufám, že si to budu ještě pamatovat. No nic, jdeme na to.

7.3.2014 v 6:30 | Karma: 12,60 | Přečteno: 542x | Diskuse| Cestování

Tomáš Kohoutek

Jak jsem potkal Larryho Flynta

Ještě než proběhne článek z Oaklandu, San Francisca a hlavně Las Vegas, tak musím ještě jednou předběhnout události a napsat krátký blog ohledně této soboty večer. Co se událo? Shodou okolností jsem se octnul na vánoční besídce společnosti Larry Flynt Publication (dále jen LFP), krátce řečeno jeho impéria zvaného Hustler.

16.12.2013 v 10:20 | Karma: 18,06 | Přečteno: 1911x | Diskuse| Ostatní