Diskuse

Coffee table

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a53n27a 24M15a31j20o35v72á

18. 1. 2015 23:03

Hra barev je milá, ale...výsledek bych si domů prostě nepostavila. Byl by rušivý. A k tomu nepraktický - neměla bych si kam dát knížku a notebook :-)

Nicméně koníka máte hezkého, ať Vás to baví.

0 0
možnosti

Mě se to líbí celé tak jak to je :) Umím si to představit i u sebe doma. Palec nahoru :-)

0 0
možnosti
Foto

deska pěkná zbytek zbytečná exhibice bez smyslu či ladu

2 0
možnosti

..zajímavé....jen poznámka...když už jste si dal tolik práce...neuvažoval jste využít  místo těch vrutů klasické "týble".....???...bylo by to stylovější....

0 0
možnosti

Zdravím, já bych moc rád použil týble. Jsem ale v tomhle směru novic a tento stůl je moje teprve druhá práce se dřevem a tak se ještě učím. Navíc to dělám povětšinou u nás doma v obýváku (tedy krom řezání a hoblování), nemám totiž žádnou dálnu nebo garáž a moje nářadí je zatím limitované a pořídit si ho hodlám až později. Varianta s vruty se mi taky moc nelíbila (nemám rád, když jsou ve dřevě ocelové části), ale v tomto případě jsem se k tomu přiklonil

0 0
možnosti
Foto

zajímavá extravagance. Dobrý nápad se světlem. Karma R^

0 0
možnosti
Foto

I48v13a22n 94M89a19r98e44k

18. 1. 2015 9:29

Tedy,není toho krásného dřeva na tu hrůzu co jste "stvořil"  škoda ? ;-(

1 0
možnosti

..proč...??..je to ze zbytků...naopak bych řekl...že je to sice pracné ale současně velmi rozumné a třeba i vůči přírodě šetrné řešení...jinak by to krásné dřevo nejspíš skončilo v kamnech....

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1481x
Los Angeles a nejen to pohledem stavaře a člověka co hledá...

Seznam rubrik